Salvarea Cazinoului din Constanța cu ajutorul NEVERSEA
A ajuns astăzi, pe adresa redacției, un comunicat de presă care m-a făcut să zâmbesc și să fiu mândru că mediul privat poate schimba ceva în țărișoara asta minunată.
Pe scurt, anul acesta, organizatorii NEVERSEA își doresc să se implice și să fie un exemplu de a șa da! pentru comunitatea din Constanța, oraș care a primit cu atâta căldură cel mai mare eveniment muzical de pe plajă din România. Concret, organizatorii festivalului, alături de Primăria Constanța, au lansat campania „S.O.S Cazino”. Inițiatorii doresc să redea strălucirea acestei clădiri simbol a orașului de la Marea Neagră și să contribuie la procesul de salvare al acestui monument istoric. Prima etapă din proiectul de reabilitare este conservarea, lucrările urmând să demareze la finalul lunii septembrie.
EDY CHEREJI, Director de Marketing și Comunicare NEVERSEA: „Pe lângă festival și pe lângă ceea ce oferim în cele patru zile, noi credem și în amprenta pe care vrem să o lăsăm în comunitate, dincolo de perioada festivalului. Ne-am dorit să fim inițiatorii dar și catalizatorii unei campanii care să pună în valoare orașul Constanța, iar obiectivul ales în acest sens este una dintre clădirile simbol ale României, Cazinoul din Constanța. Toți cei pe care îi leagă o amintire de această splendidă clădire pot contribui și împreună o putem salva.”
DECEBAL FĂGĂDĂU, primarul municipiului Constanța: „Vreau să le mulțumesc celor de la NEVERSEA pentru implicare dar și persoanelor publice care au crescut în Constanța și care susțin această campanie. Sper ca prin ceea ce se naște astăzi, să reușim să atragem lângă noi cât mai mulți sustinători ai proiectului de salvare, conservare, restaurare și, în final, de redare a acestui simbol, Constanței și României.”
S.O.S Cazino este o invitație către toți românii care vor să rămână în istorie printre cei care au contribuit la salvarea acestei clădiri. Fiecare doritor poate să doneze începând de astăzi până pe 1 noiembrie pe site-ul www.neversea.com/sos-cazino. Pentru a vedea din atmosfera de odinioară a cazinoului, organizatorii au pregătit pe site o incursiune vizuală a stării de degradare actuale, precum și imagini cu monumentul istoric reabilitat. Organizatorii NEVERSEA vor dubla suma strânsă din donațiile făcute de către public.
Kaufland România, unul dintre partenerii NEVERSEA, susține această cauză și a donat deja suma de 10.000 de euro. Campania este susținută și de persoane publice care s-au născut și au crescut în Constanța: Alexandra Stan și Matei Dima.
NEVERSEA 2018 va avea loc în perioada 5-8 iulie, la Constanța.