Uber are un nou aspect. Cândva un serviciu de black cars destinat unei elite exclusiviste, compania a schimbat macazul: cererea tot mai mare de sucursale în diferite colțuri ale lumii face ca serviciul să interconecteze tot mai mulți cetățeni. Astfel, identitatea de brand abordează acum un concept care face trimitere la lumea interconectată în care trăim.
Logo-ul minimalistic care avea în componență nuanțe de negru și argintiu este de azi istorie! În noua identitate de brand și-a făcut apariția un logo în care este simbolizată structura unui atom. Kalanick, CEO @ Uber, mărturisește că este un logo „mai elaborat și mai aproape de ceea ce reprezintă compania”. Acesta a subliniat faptul că noul logo va fi mult mai vizibil, mai ușor de evidențiat și va reflecta mai bine maturitatea companiei.
Și un mic bonus: tot mai multe guri vociferează că serviciul începe să scârțâie în România. Iată mai jos un interviu cu un tip care face Uber pe un A6. De vreun an.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.